Referenceliste
Dupont, S. (2008a). Atmosfære, fænomenologi og pædagogik. Dansk pædagogisk tidsskrift, 1(3),68-75. Bestil Gratis Kopi > Bibliotek.dk
Dupont, S. (2008b). Atmosfære er kropslig. In: S. Dupont & U. Liberg (eds.), Atmosfære i pædagogisk arbejde. Akademisk Forlag.
Dupont, S. (2012). Pædagogik og Fænomenologi mellem demokrati og dannelse. Roskilde Universitetsforlag. Bibliotek.dk
Johansson, E. (2008). Atmosfære og pædagogik. In: S. Dupont & U. Liberg (eds.), Atmosfære i pædagogisk arbejde. Akademisk Forlag.
Løkken, G. (1997). Når små børn mødes : om de yngste børns gruppefællesskab i daginstitutionen. Hans Reitzel. Bibliotek.dk
Løkken, G. (2000). Using Merleau-Pontyan phenomenology to understand the toddler. Nordisk pedagogik, 20(1), S. 13-23. Bestil Gratis Kopi > Bibliotek.dk
Løkken, G. (2005a). Toddlerkultur - Om et- og toåriges sociale samspil i vuggestuen. Hans Reitzel. Bibliotek.dk
Løkken, G. (2005b). Toddleren som kroppssubjekt. In: S. Haugen, G. Løkken & M. Röthle (eds.), Småbarnspedagogikk - Fenomenologiske og estetiske tilnærminger, (pp. 24-38). Cappelen Akademisk Forlag.
Rasmussen, T. H. (1996): Kroppens filosof, Maurice Merleau-Ponty. København: Semi-forlaget. Bibliotek.dk
Rasmussen, T. H. (1997). Kroppen - barnets forbindelse til verden. (Tema: Hovedet - og resten af kroppen) Uddannelse. - Årg. 30, nr. 5. - S. 15-19.
Rasmussen, T. H. (2001): Hermeneutik & pædagogik : en aktuel indføring. København: Semi-forlaget. Bibliotek.dk